Nemt og hurtigt

Nemt og hurtig. Få klaret dit bogholderi samtidig med at du selv udfører dit arbejde, under en pause på kursus eller møde, eller mens du er på farten – nemt og hurtigt!!

Hos 1st Choice skal det netop være nemt, smart og hurtig for dig som kunde!!

Derfor kan du:

  • aflevere dine bilag
  • få udarbejdet og sendt dine fakturaer
  • få lagt dine regninger til betaling
  • og lavet løn

og dette blot ved adgang fra en mobil/tablet/PC og mailadgang.

Fordelen er:

  • bilag er afleveret i et snuptag og skal ikke samles til bunke eller i mappe
  • ingen bilag bliver væk
  • dine kunder bliver faktureret
  • pengene kommer hurtigere ind på kontoen
  • ingen fakturaskrivning når du kommer hjem
  • betalinger ligger klar til godkendelse i banken
  • løn er indberettet

og så er det fyraften/weekend!! – Og du får mere fritid og tid til det du netop gerne vil bruge din dyrebare tid til!!

Bilag – Hvordan? Du tager et billede af din bon/kvittering og/eller videresender mailen med modtaget kvittering. Send det til din tildelte bilagsmail hos 1st Choice.

Fakturaudarbejdelse – Hvordan? Opret en mail, indtast kundeoplysninger, faktura tekst og beløb. Send herefter mailen til din tildelte fakturamail hos 1st Choice.

Din kunde modtager sin faktura direkte i sin mailboks, samtidig modtager du kopi af kundefaktura i din mailboks.

Betalinger – Hvordan? Du modtager en mail med din regning, hvis du kan godkende den, sender du den blot videre til din tildelte betalingsmail hos 1st Choice. Så skal du blot godkende selve betalingen i banken, når du har fået melding om, at dine betalinger ligger klar i banken.

Løn – Hvordan? Opret en mail, oplys medarbejder, antal timer og evt. tillæg og løntakst, eller hvad en fast 14 dags/månedsløn er. Send mailen til din tildelte lønmail hos 1st Choice. Din/dine medarbejdere modtager deres lønseddel direkte i E-boks, når lønnen er kørt igennem.